jag= smart... NOOT

gick med Play på galoppbanan idag. början gick väl inte sådär, såfort jag stannade så va det ju meningen att han också skulle stanna men då skulle han visst gå över mig istället och vända tillbaka?...
när vi kommit ungefär halvvägs hem till stallet lydde han mig bättre och bättre och när vi va framme fick han beta, och det gillade han! :P

jag hade träning för Evelina idag igen efter pay and ride:n och det gick väldigt bra! dom va duktiga och lyssnade på vad jag sa.
jo, jag har ju skrivit jag= smart... NOOT som överskrift och det är för att jag har glömt mitt minneskort i stallet ! -.-
så tyvärr har jag inga hoppbilder att bjuda på idag och inga på play heller :( (från idag då)
på onsdag ska jag till stallet igen så ni får se dom på torsag. dock blev det inte så många för först när jag stod där va det inte så många som hoppa (jag stog på framhoppningen) och i ridhuset va det inte så lönt att fota för det blir inte så bra bilder + jag vet ju inte om hästarna blir rädda för blixten, jag behöver inte blixt ute. och sen började det regna och jag har inte så stor lust att förstöra min kamera ;)
haha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0