i stallet

just nu är jag i stallet.
ska rida min lilla Ponny-Plutt idag :D
när jag kommer hem blir det mer update och kanske bilder. min kamera hängde inte med men min kompis (Anna) fotade mig och Play när jag red honom i måndags, eller inte när jag red men lite porträtt bilder eller vad man ska kalla dom, så om hon kan skicka dom tills ikväll när jag skriver mer så kommer några av dom upp.
vet inte riktigt när jag kommer hem, men antagligen blir det mot senare kväll. sydde ett nosludd till Play på slöjden i måndags så det kommer även en bild på det någon dag. kanske på  fredag om jag tar med kameran för då kan jag visa det på honom.
eller är ni sugna på att se det för då kan jag fota bara luddet ;)
en av favoritbilderna, i repris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0