hos evelina

förlåt för inlägget om stallet dröjde så länge :/
det är för jag är hos evelina också har vi hittat på lite grejer :D
men nu kommer texten.
Jag får gå med play i 10-15 min idag. evelina gick med och tog lite foton på oss.
vi gick i en liten nerförsbacke och play fick värsta fnatt :P haha, han höll på att börja springa och bocka men jag hann stoppa honom, jag vill ju inte att han ska springa så mycke nu när han är halt. idag va han inte så sugen att bli fotad också skulle han hålla på med annat istället för att lyssna på mig så jag blev lite irriterad på honom.
men jag kan ju förstå att det är uttråkande att stå inne i boxen hela dagen och bara få ledas :(
jag hade lektion för Evelina och Lillan, det gick väldigt bra. evelina va duktig och ju längre tid av lektionen det gick ju bättre gick det!
i slutet gick det super bra! :D

tyvärr är det jättesegt att ladda in bilder, vill ni se dom från idag? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0