hiss eller diss ?

hissar detta täcket. tycker det va riktigt snyggt!
verkar också sitta bra på hästen, kanske att biten där framme vid bogen kunde gått lite längre ner men det har ju vikt sig lite där uppe på ryggen så jag tror det är därför ;)
hiss eller diss? jag vet inte... aja, det får bli hiss och diss :P
hissar det för formen vid öronen och jag tycker det är rätt snyggt. nosgrimman va rätt cool.
dissar det för att pannbandet är inte snyggt och nosgrimman skulle varit lite tjockare. jag gillar inte när nosgrimman är lika bred/tjock som den som går över nosen (vet inte vad den heter) xd.
jag tycker inte tränset är värt pengarna men visst, kvaliten kanske är super duper bra, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0