frågor

1. På vilken klubb började du rida?: Lomma ridklubb 
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag? kan egentligen inte peka ut just en häst för alla har ju lärt mig olika viktiga saker på dom olika hästarna jag har ridit mycke. men jag har lärt mig väldigt mycke med Play.
3. Vilken häst har lärt dig mest?: samma som ovan, olika saker på olika hästar
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: Skulle börja med beauty (nu detta året) efter jag tagit grönt kort.

Dressyr:
1. Vem är den mest välridna häst du ridit?: beauty 
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: har inte tävlat men jag ska kanske träna med play.
3. Vad är det svåraste program du ridit?: -
4. Vad tävlar du för klasser?: Har inte tävlat dressyr
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: -

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: beauty :D <3
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: beauty, 80 cm
3. Vad tävlar du för klasser?: hoppar inte just nu eftersom play är under igångsättning. eftersom vi fodervärdar inte får hoppa mer än 25 cm utan vuxen hoppar jag ingen speciell höjd. 
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: Har inte tävlat i år än.
5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?: vet inte eftersom jag inte har åkt iväg.

Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Isabel
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Smulan
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Nån shettis på Lomma ridklubb antar jag
4. Vem är den största hästen du ridit?:
ingen aning
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?:
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Har inte tävlat dressyr.
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Castor, klubbtävling
8. Vem är den häst du tog din första placering med?: Beauty -felfritt på pay and ride 
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: beauty, pay and ride
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: -

Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling
- Inomhus tävling
Satsa för seger - Fis rida 
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar - Chaps
Spilta - Box
Spån - Halm
Räcke - Oxer
Kompisar i hagen -
Ensam

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej,



Jättekul att läsa om ditt arbete med Play! Känner ytligt till honom från tiden innan han kom till Lödde, och känner mycket väl till att han kan vara ganska busig. :-)



Jag hejar på dig, kämpa på!

2011-04-13 @ 16:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0