dagens ridpass

fick rida Play i 40 min idag igen, varav 10 min trav och 30 min skritt. han skötte sig riktigt fint!
red på gräsplätten och på galoppbanan. han fick till en kick för han blev irriterad på spöet, men annars löd han rätt så bra.
eftersom jag inte får jobba Play jobbade jag mig själv, haha, nej men jag tränade mig själv ;)
jag tränade på min fältsits och lite balans, min fältsits ska jag fortsätta att träna på men balansövningen ska jag försöka komma på en svårare för den va rätt lätt som jag gjorde :P
har ni något tips på någon bra balansövning som ni vill dela med er så tar jag gärna emot det!

tyvärr blev det inga bilder idag heller så det får bli från andra ridpass.
haha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0