dagen i stallet

jag fick skritta Play 20 min idag :)
han är så himla underbar !
så framått, pigg och glad och enegrisk. först skrittade jag ut en liten runda med min kompis anna och hennes häst (brandy) hon skulle ''bara'' skritta i 10 min så jag och Play fortsatte på vår lilla runda i blåsten. först ville han inte gå själv men med lite övertalning gick vår runda galant ! han gick avslappnat heela tiden och va inte tittig och sånt som han brukar.
är så stolt över min söta ponny! (L)
släppte honom i en gräshage i en timme ungefär. det gillade han! (y) betade honom också innan skrittpasset. först fotade jag honom och sen satt jag och kollade på, hehe, med hög musik i öronen och fotade lite natur som va typ bredvid mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0