älsklingen <3

va hos älsklingen idag :D
red likadant som igår och det gick bra. red på galoppbanan och i en gräshage.
när vi skrittade fram på galoppbanan blev han plötsligt jätte rädd för något och vägrade att gå och började rygga och sen vände han några gånger och försökte springa hem...
jag hoppade av och ledde honom för jag såg inte vad han va rädd för och han gick lugnt när jag ledde honom. men sen såg jag att det låg en gren med lite kvistar på bredvid galoppbanan så jag tog den och lät honom lukta på den men han upptäckte ju snabbt att man kunde äta den och då va den inte så läskig mer... haha knäpp häst :P
jag hoppade upp igen och sen va det inget mer med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0