åker ridning :P

red på en åker idag och på en grusväg.
skrittade fram på grusvägen och travade och skrittade på åkern sen skrittade jag av på grusvägen igen.
det gock faktiskt väldigt bra!
han skenade en gång och efter det blev han riktigt spänd och ville bara springa men efter en stund slappnade han av lite. han blev rätt stressad av att vara där själv på åkern och ville väl göra det så fort som möjligt så han kunde få komma tillbaka till sina kompisar igen men det är ju bara bra träning för honom (y)
för första gången (vad jag minns) så fick jag sitta och hålla in honom istället för att driva. han tyckte det va väldigt kul så han sprang nästan lite snabbt och därför fick jag hålla in honom lite någon gång då och då.
evelina fotade oss så här kommer lite bilder, dom flesta blev tyvärr suddiga så det blir inte så många.
han hade nog precis kissat där ;)
vild ponny.
förresten, nu är han helt frisk! :D

Kommentarer
Postat av: mathilda

red du på den åkern vid stallet ? :)

2011-04-19 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0